ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Το Στέκι των Πληροφορικών

SaferInternet.gr

SafeLine.gr

 

Εφαρμογή Χαρτογράφησης Μονάδων Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας

Ενημερωτικό Δελτίο «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» - ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ηλείας

25ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής

2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO (World Robot Olympiad)

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2013

Ανακύκλωση Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών

 

Ιστοσελίδες μονάδων

Αναφορά προβλημάτων

Διαδικτυακά εργαλεία τεχνικού ελέγχου

Περιοδικά

WRO Hellas Magazine

WRO Hellas MagazineΤο «ρομποτικό» ψηφιακό εφημεριδάκι είναι γεγονός και φιλοδοξεί τη δημιουργία ενός δικτύου φίλων με αγάπη για τη ρομποτική στην εκπαίδευση. Σκοπός είναι η ενημέρωση για σχετικές προσπάθειες και γεγονότα, για αυτό οι σκέψεις και τα άρθρα όσων ενδιαφέρονται θα φιλοξενούνται με χαρά. Στο 1ο τεύχος περιλαμβάνονται τα θέματα:

URL: http://www.wrohellas.gr

Περιοδικό «Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση»

Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην ΕκπαίδευσηΤο περιοδικό στοχεύει να αποτελέσει ένα φόρουμ διαλόγου, επικοινωνίας, ανταλλαγής ιδεών, αλληλεπίδρασης και συνεργασίας δύο μεγάλων επιστημονικών κοινοτήτων, οι οποίες είναι από τις πιο δυναμικές στη χώρα μας. Φιλοδοξεί να προσελκύσει και να δημοσιεύσει πρωτότυπες εργασίες, ερευνητικές μελέτες, αναφορές και βιβλιοκριτικές που επικεντρώνονται στο ευρύτερο επιστημονικό πεδίο των φυσικών-περιβαλλοντικών επιστημών και των τεχνολογιών στην εκπαίδευση.

Είναι προφανές ότι οι επιστημονικές κοινότητες των φυσικών-περιβαλλοντικών επιστημών και των τεχνολογιών στην εκπαίδευση δεν συναντώνται απλά στη διεπαφή των επιστημονικών τους πεδίων και στα πλαίσια ενός δυναμικού περιβάλλοντος που διαμορφώνουν οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Μοιράζονται κοινούς στόχους, προβληματισμούς, προσεγγίσεις, μεθοδολογίες και ερευνητικά εργαλεία. Το περιοδικό θα προβάλει τους προβληματισμούς, θα προσανατολίσει το επιστημονικό και ερευνητικό ενδιαφέρον σε σύγχρονα ζητήματα και θα προκαλέσει τον επιστημονικό διάλογο και την ανταλλαγή ιδεών. Απώτερος στόχος είναι να συμβάλει στη διερεύνηση σημερινών επιστημονικών ζητημάτων που απαιτούν προτάσεις για λύση, να προσκαλέσει στο διάλογο αυτό τους εκπαιδευτικούς της πράξης και να βοηθήσει ώστε να αντιμετωπίσουν το έργο τους ως μια, κατά βάση, επιστημονική διαδικασία στο πλαίσιο μιας συνεχώς μεταβαλλόμενης κοινωνίας, όπου η γνώση και οι διεπιστημονικές προσεγγίσεις παίζουν κυρίαρχο ρόλο. Για το λόγο αυτό, θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε κάθε τόμος να περιλαμβάνει ένα τεύχος-αφιέρωμα σε τομείς ειδικού ενδιαφέροντος και, ειδικότερα, σε ερευνητικά ζητήματα που έχουν εφαρμογή ή σχετίζονται με την εκπαιδευτική πρακτική.

Η προσπάθεια αυτή φιλοδοξεί να συμβάλει ακόμα περισσότερο διερευνώντας το επιστημονικό πεδίο και με νέους άξονες ή κατευθύνσεις. Παρά τη μεγάλη σημασία της μελέτης των δυσκολιών των μαθητών για έννοιες και αντικείμενα των επιστημών και της τεχνολογίας, καθώς και των τρόπων μάθησής τους, αυτό αποτελεί σήμερα μια σχετικά στενή ερευνητική περιοχή. Σύμφωνα με τους ερευνητικούς προσανατολισμούς διεθνώς, πιστεύουμε ότι είναι ώριμες οι συνθήκες, και στη χώρα μας, για την παραπέρα διεύρυνση του επιστημονικού πεδίου των φυσικών-περιβαλλοντικών επιστημών και των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Από την άποψη αυτή, η Εκδοτική Επιτροπή καλωσορίζει εργασίες και άρθρα που, ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά, αφορούν:

URL: http://earthlab.uoi.gr/thete

Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών «Αστρολάβος» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας

ΑστρολάβοςΤο περιοδικό «Αστρολάβος» είναι μια περιοδική έκδοση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας (Ε.Μ.Ε.) που απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς, στους ερευνητές καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο για τις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας.

Στο περιοδικό δημοσιεύονται επιστημονικές εργασίες πάνω σε σύγχρονα θέματα που εμπίπτουν στο περιεχόμενο και στους στόχους του όπως: Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες, Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Τεχνητή Νοημοσύνη, Προγραμματισμός, Δομές Δεδομένων, Βάσεις Δεδομένων, Ανάκτηση Πληροφοριών, Δίκτυα, Τεχνολογίες Διαδικτύου, Κρυπτογραφία και Ασφάλεια, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Επεξεργασία Εικόνας, Κινητή Τηλεφωνία, Κατανεμημένος Προγραμματισμός, Λειτουργικά Συστήματα, Αρχιτεκτονική Υπολογιστών, Αριθμητική Ανάλυση, Υπολογιστικά Μαθηματικά και Εφαρμογές, Αλγόριθμοι, Θεωρία Πληροφοριών, Θεωρία Υπολογισμού, Βελτιστοποίηση, Γραφήματα, Υπολογιστική Γεωμετρία. Επίσης, το περιοδικό θα φιλοξενεί εργασίες με εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αφορούν κάποιο συγκεκριμένο μάθημα καθώς και εργασίες που αναφέρονται στα μαθήματα της Πληροφορικής και στοχεύουν στην επιτυχημένη ένταξη και παιδαγωγική αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην εν γένει εκπαιδευτική διαδικασία.

Ο κοινός τόπος των άρθρων που θα δημοσιεύονται είναι: α) Η συμβολή των Μαθηματικών στη θεμελίωση και εξέλιξη της Επιστήμης της Πληροφορικής, και β) Η παιδαγωγική και διδακτική αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην εν γένει εκπαιδευτική διαδικασία.

Ενδεικτικά, στο 6ο τεύχος περιέχονται τα εξής άρθρα:

Προσκαλούνται οι συναδέλφοι Πληροφορικοί, Μαθηματικοί, Φυσικοί και θετικών επιστημών για τη συγγραφή και υποβολή σχετικών εργασιών. Αναλυτικές πληροφορίες για τη σύνταξή τους βρίσκονται στο δικτυακό τόπο της Ε.Μ.Ε., στην επιλογή Εκδόσεις. Η έγκριση των εργασιών ακολουθεί το σύστημα κριτών.

URL: www.hms.gr

Περιοδικό «ΘΕΜΑΤΑ στην Εκπαίδευση» - Ειδικό αφιέρωμα: Σύγχρονη έρευνα στη Διδακτική της Πληροφορικής

Θέματα στην ΕκπαίδευσηΤο 3ο τεύχος του τόμου 7 (2006) του Περιοδικού «ΘΕΜΑΤΑ στην Εκπαίδευση» που κυκλοφόρησε είναι αφιερωμένο στη Σύγχρονη έρευνα στη Διδακτική της Πληροφορικής. Περιέχονται τα εξής άρθρα:

Το Περιοδικού «ΘΕΜΑΤΑ στην Εκπαίδευση» στοχεύει μέσα από τη διεπιστημονική προσέγγιση που υιοθετεί να ανοίξει διαύλους επικοινωνίας ανάμεσα στις επιστημονικές κοινότητες των θεματικών περιοχών τις οποίες καλύπτει με σκοπό την πολύπλευρη προσέγγιση των προβλημάτων της εκπαίδευσης. Το περιοδικό είναι τετραμηνιαίο. Τα άρθρα του δημοσιεύονται στην Ελληνική γλώσσα μετά από κρίση και αναφέρονται σε θέματα που ενδιαφέρουν τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς και τους ερευνητές των αντίστοιχων θεματικών περιοχών. Στόχος του περιοδικού είναι η κοινοποίηση στον αναγνώστη πρωτότυπων ερευνητικών εργασιών και κριτικών θεωρήσεων. Το περιοδικό δημοσιεύει επίσης βιβλιοκριτικές, ανακοινώσεις Συνεδρίων, Ημερίδων και γενικώς νέα που ενδιαφέρουν τις αντίστοιχες επιστημονικές κοινότητες.

Στις σελίδες του περιοδικού παρουσιάζονται εργασίες από τις εξής θεματικές περιοχές:

Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας:

Διδακτικής και Ιστορίας των Μαθηματικών:

Ιστορίας & Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών:

Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών:

Ο όρος «Φυσικές Επιστήμες» περιλαμβάνει: Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωγραφία, Επιστήμες της Γης, Οικολογία, κ.λπ.

Για περισσότερες πληροφορίες:

URL: http://earthlab.uoi.gr/themata/index.html