ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Το Στέκι των Πληροφορικών

SaferInternet.gr

SafeLine.gr

 

Εφαρμογή Χαρτογράφησης Μονάδων Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας

Ενημερωτικό Δελτίο «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» - ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ηλείας

25ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής

2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO (World Robot Olympiad)

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2013

Ανακύκλωση Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών

 

Ιστοσελίδες μονάδων

Αναφορά προβλημάτων

Διαδικτυακά εργαλεία τεχνικού ελέγχου

5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις Τ.Π.Ε.

5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις Τ.Π.Ε.

5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις Τ.Π.Ε. – Σύρος 2009 Πραγματοποιήθηκε στη Σύρο από 8 έως 10 Μαΐου 2009 το «5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Διδακτική Πράξη». Το συνέδριο διοργανώθηκε από την «Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕΕ), την Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος», το Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου (Σύρος), τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ν. Κυκλάδων και το ΤΕΔΚ Ν. Κυκλάδων με συνδιοργανωτές την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων, το Δήμο Ερμούπολης και το Δήμο Ποσειδωνίας.

Στο συνέδριο στάλθηκαν 270 εισηγήσεις και παρουσιάστηκαν οι 230, οι οποίες πέρασαν από κρίση. Επίσης, παρουσιάστηκαν εισηγήσεις από προσκεκλημένους ομιλητές. Οι εισηγήσεις παρουσιάστηκαν σε 13 αίθουσες παράλληλα και τις παρακολούθησαν 850 περίπου εκπαιδευτικοί. Παρουσιάστηκαν εισηγήσεις για Δασκάλους, Νηπιαγωγούς, Φιλόλογους, εκπαιδευτικούς Ξένων Γλωσσών, Φυσικών Επιστημών, Μαθηματικούς, Πληροφορικούς, Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Γεωγραφίας. Επίσης παρουσιάστηκαν θέματα Αξιοποίησης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, Ρομποτικής, Logo Like Περιβάλλοντα, Ευρωπαϊκά Προγράμματα, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής, Επιμόρφωσης, και Αξιοποίησης Web 2.0. Παράλληλα σε 4 εργαστήρια θέματα Διδασκαλίας Ιστορίας με Ψηφιακές Βιβλιοθήκες, Φιλολογικά, Οπτική, Web 2.0, Περιβαλλοντική, Επεξεργασία Ψηφιακού Βίντεο, Δραστηριότητες με Μαθητικούς Υπολογιστές στην «Τάξη του Μέλλοντος».

Επίσης βραβεύτηκαν 6 σχολεία με τις καλύτερες σχολικές ιστοσελίδες.

Από το ν. Ηλείας υπήρχε συμμετοχή του συναδέλφου Βασίλη Νταλούκα, κλάδου ΠΕ19, στις εισηγήσεις:

Αξιοποίηση ενός βελτιστοποιημένου περιβάλλοντος τηλεκπαίδευσης βασισμένου στο Moodle για διδασκαλία της Θερμότητας με συνεργασία σχολείων Ελλάδας & Κύπρου. Α. Σκέλλας, Α. Τριανταφυλλίδης, Β. Νταλούκας, Α. Κρασσά.

Μια υλοποιήσιμη δικτυακή πλατφόρμα εφαρμογών και διαχείρισης για τα Σχολικά Εργαστήρια Πληροφορικής. Δ. Σοφός, Ν. Μανθάτης, Χ. Καρατζόγλου, Β. Νταλούκας.

Το επόμενο 6ο συνέδριο θα πραγματοποιηθεί το Μάιο του 2011. Για περισσότερες πληροφορίες:

URL: http://www.e-diktyo.eu


Ανακοίνωση συνεδρίου

Το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις Τ.Π.Ε. «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» θα πραγματοποιηθεί στη Σύρο, 8 έως 10 Μαΐου 2009.

Το συνέδριο διοργανώνουν:

Σκοπός του συνεδρίου είναι: ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (ΤΠΕ-Ε), καθώς και στις σύγχρονες πρακτικές τους έτσι όπως διαμορφώνονται στο σημερινό σχολείο. Ιδιαίτερα στοχεύει στο να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση των προβλημάτων διδακτικής μεθοδολογίας με τη συνδρομή ΤΠΕ.

Το συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους: Εκπαιδευτικούς Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, Μεταπτυχιακούς φοιτητές των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, Επιμορφωτές και επιμορφούμενους των ΤΠΕ.

Πιο αναλυτικά, το συνέδριο απευθύνεται στους Εκπαιδευτικούς όλων των γνωστικών αντικειμένων της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, της Ειδικής Αγωγής, στους Επιμορφωτές των ΤΠΕ, καθώς και στους Σχολικούς Συμβούλους, και γενικότερα στα Στελέχη Εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα αναζητεί τη συμβολή των ΤΠΕ στα ειδικευμένα σχολεία όπως αυτά των Παλιννοστούντων, τα Πολυπολιτισμικά Σχολεία, τα Μουσικά Σχολεία, τα Ολοήμερα Δημοτικά κ.ά.

Το συνέδριο αφορά τόσο τη Δημόσια όσο και την Ιδιωτική Εκπαίδευση, που αναζητά τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη βελτίωση της Μαθησιακής και Διδακτικής Διαδικασίας και την καλύτερη οργάνωση της Εκπαιδευτικής κοινότητας.

Η θεματολογία του συνεδρίου περιλαμβάνει:

α) Εκπαιδευτικό Λογισμικό και υπηρεσίες στήριξης του εκπαιδευτικού έργου:

β) Διαδίκτυο:

γ) Θεωρητική στήριξη και μεθοδολογία για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.

δ) Φορητός Ηλεκτρονικός Υπολογιστής ανά Μαθητή.

Στις συνεδρίες θα περιλαμβάνονται: Διδακτικές προτάσεις με δραστηριότητες στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών, Διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης του Διαδικτύου στην Εκπαίδευση, Επίδειξη – εκμάθηση καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων, Προσκεκλημένες Ομιλίες, Εισηγήσεις Εκπαιδευτικών, Στρογγυλά Τραπέζια με θέματα την ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, Συνεδρίες Αφίσας (Poster).

Kατηγορίες για προτάσεις παρουσιάσεων: 1) Εισήγηση (μέχρι 8 σελίδες), 2) Διδακτικές προτάσεις σε εργαστήριο υπολογιστών ή σε αίθουσα (μέχρι 5 σελίδες), 3) Συνεδρίες αφίσας (μέχρι 4 σελίδες), 4) Συζήτηση σε στρογγυλό τραπέζι.

Σημαντικές Ημερομηνίες:

Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο:

URLs:
http://www.e-diktyo.eu
http://www.ekped.gr
http://www.epyna.gr

4ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις Τ.Π.Ε.

imageΠραγματοποιήθηκε στη Σύρο, από τις 4 έως 6 Μαΐου 2007, υπό την αιγίδα του ΥΠΕΠΘ το «4ο Πανελλήνιο Συνέδριο των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ» με θέμα την «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην διδακτική πράξη».

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν περισσότερες από 200 εισηγήσεις και ομιλίες που αφορούσαν εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το συνέδριο παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον συνολικά 800 περίπου σύνεδροι από όλη την Ελλάδα.

Η έναρξη του συνεδρίου έγινε την Παρασκευή 4 Μαΐου το απόγευμα στο Πνευματικό Κέντρο Ερμούπολης με χαιρετισμούς των επισήμων. Στη συνέχεια, ακολούθησαν οι ομιλίες των τεσσάρων προσκεκλημένων: Prof. Dr. Alexander Repenning, University of Colorado, Φιλοκύπρου Γεώργιο, Ομότιμο καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ράπτη Αριστοτέλη, Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών και Γιακουμάτου Τερέζα, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Την επόμενη ημέρα, στις εγκαταστάσεις του Σχολικού Συγκροτήματος Μάννα πραγματοποιήθηκαν 15 παράλληλες συνεδρίες για Δασκάλους, Νηπιαγωγούς, Φιλόλογους, Μαθηματικούς, εκπαιδευτικούς Φυσικών Επιστημών και Ξένων Γλωσσών, Πληροφορικούς καθώς και συνεδρίες με θέματα που ενδιαφέρουν εν γένει την εκπαιδευτική κοινότητα. Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν workshops για το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα «e-Twinning: Ηλεκτρονικές συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη», για τη Δημιουργία σχολικών ιστοσελίδων και παρουσιάστηκαν 4 υπολογιστές των 100 δολαρίων (OLPC, One Laptop per Child) και ενδεικτικές εκπαιδευτικές εφαρμογές.

Την Κυριακή το πρωί, στο Πνευματικό Κέντρο της Ερμούπολης, έγιναν συζητήσεις σε «στρογγυλά τραπέζια» για θέματα που αφορούν όλους τους εκπαιδευτικούς, όπως «Καινοτόμες Παρεμβάσεις στα Προγράμματα Σπουδών και στη Διδακτική Πράξη με την Αξιοποίηση των ΤΠΕ», «Επιμόρφωση εξ αποστάσεως και εκπαιδευτική αξιοποίηση του Διαδικτύου» και «Παιδαγωγική αξιοποίηση στο σχολείο με τη χρήση του PC των 100 δολαρίων».

Οι συνεδρίες της Παρασκευής και της Κυριακής μεταδόθηκαν ζωντανά στο διαδίκτυο μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (http//www.sch.gr) με τη συνεργασία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων, ΕΑΙΤΥ και Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Στους συνέδρους δόθηκαν μια τσάντα για φορητό υπολογιστή, τα πρακτικά του Συνεδρίου (3 τόμοι), ένα CD-ROM με τα πρακτικά σε ηλεκτρονική μορφή, ένα CD-ROM με open source λογισμικά, δύο CD-ROM με μαθήματα Φυσικών Επιστημών. Επιπλέον, από την ελληνική ομάδα του OLPC που συμμετείχε στο συνέδριο δόθηκε ένα CD-ROM το οποίο εξομοιώνει το OLPC.

Το συνέδριο διοργάνωσαν η Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (http://www.e-diktyo.eu), η Εκπαιδευτική Πύλη των Εκπαιδευτικών Νοτίου Αιγαίου (http://www.epyna.gr), το Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ν. Κυκλάδων, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων, η Τοπική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Ν. Κυκλάδων, με συνδιοργανωτές την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών «Μιχάλης Δερτούζος» (http://ekped.gr), την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων.


Ανακοίνωση συνεδρίου

Το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» θα πραγματοποιηθεί στη Σύρο στις 4-5-6 Μαΐου 2007. Σκοπός του Συνεδρίου είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση, καθώς και στις σύγχρονες πρακτικές τους έτσι όπως διαμορφώνονται στο σημερινό σχολείο. Απευθύνεται στους Εκπαιδευτικούς όλων των γνωστικών αντικειμένων της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματική Εκπαίδευσης, της Ειδικής Αγωγής, στους Επιμορφωτές των ΤΠΕ, καθώς και στους Σχολικούς Συμβούλους, και γενικότερα στα Στελέχη Εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα αναζητεί τη συμβολή των Τ.Π.Ε. στα ειδικευμένα σχολεία όπως αυτά των Παλιννοστούντων, τα Πολυπολιτισμικά Σχολεία, τα Μουσικά Σχολεία, τα Ολοήμερα Δημοτικά κ.ά. Υποβολή εργασιών για κρίση μέχρι 18 Φεβρουαρίου 2007.

URL: http://www.e-diktyo.eu