ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Το Στέκι των Πληροφορικών

SaferInternet.gr

SafeLine.gr

 

Εφαρμογή Χαρτογράφησης Μονάδων Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας

Ενημερωτικό Δελτίο «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» - ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ηλείας

25ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής

2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO (World Robot Olympiad)

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2013

Ανακύκλωση Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών

 

Ιστοσελίδες μονάδων

Αναφορά προβλημάτων

Διαδικτυακά εργαλεία τεχνικού ελέγχου

Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής (Απρίλιος 2008)

seminarioΠραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 7 Απριλίου, στο 4ο Γενικό Λύκειο Πύργου, σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Ηλείας. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑΙΤΥ) με τη συνεργασία του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ηλείας.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν 67 εκπαιδευτικοί ΠΕ19 και ΠΕ20, από τους οποίους οι 50 ήταν υπεύθυνοι των Εργαστηρίων Πληροφορικής των σχολείων τους. Οι επιμορφωτές του σεμιναρίου ήταν οι Γκάμας Βασίλειος, Θεοδωρόπουλος Θεόδωρος και Ράμος Ηλίας του ΕΑΙΤΥ. Τα θέματα που παρουσιάστηκαν ήταν:

seminarioΕπιπρόσθετα, στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Πύργου βρίσκονται σε εξέλιξη δύο προγράμματα επιμόρφωσης συνολικής διάρκειας 72 ωρών που παρακολουθούν 23 εκπαιδευτικοί Πληροφορικής. Η επιμόρφωση αυτή αφορά σε τεχνολογίες πληροφορικής αιχμής, επικαιροποίηση γνώσεων, παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ με εφαρμογή στη διδακτική της Πληροφορικής, εκμάθηση τεχνικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών βασικών κατηγοριών εκπαιδευτικού λογισμικού.

Το σεμινάριο και τα προγράμματα επιμόρφωσης διοργανώθηκαν στα πλαίσια του έργου «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» του ΕΠ της ΚτΠ του ΥΠΕΠΘ. Στόχος του έργου είναι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε θέματα σχετικά με το διδακτικό τους αντικείμενο, αλλά και με τη χρήση των υποδομών Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), έτσι ώστε, αφ’ ενός να συμβάλλουν ουσιαστικά στη διαχείριση των υποδομών αυτών και αφ’ ετέρου να μεταδώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες αυτές και σε άλλους χρήστες, μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η επίτευξη του στόχου αυτού αναμένεται να βελτιστοποιήσει τη χρήση των υποδομών ΤΠΕ των σχολικών μονάδων και να εξασφαλίσει την εκπαιδευτική αξιοποίησή τους κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.